عکاسی از کیک و شیرینی


عکاسی از کیک و شیرینی خوشمزه‌ترین بخش عکاسی تبلیغاتی است. اما چگونه از کیک عکس بگیریم تا مخاطب بیشتری را جذب کنیم؟ ایده عکاسی از کیک و شیرینی یا به طور کلی عکاسی غذایی باید با هدف جذب مشتری و بازاریابی شکل بگیرد در غیر این صورت نتیجه قابل قبولی نخواهد داشت. بهترین انتخاب برای جذاب به نظر رسیدن یک خوراکی استفاده از تکنیک‌های عکاسی حرفه‌ای است زیرا تجربه به ما ثابت کرده این عکس‌های جذاب و حرفه‌ای به افزایش فروش کمک بسیاری می‌کنند. ما از کیک و شیرینی عکس می‌گیریم تا به عنوان تبلیغات کار شما از آن‌ها استفاده کنیم. هدفمان از عکاسی شیرینی‌‌ها نشان دادن تنوع، زیبایی و کیفیت بالای آن‌ها است. 

 از تکنیک عکاسی تبلیغاتی کیک و شیرینی، برای اینستاگرام، تبلیغات رستوران، کافی‌شاپ و حتی مشاغل خانگی مثل تهیه و فروش فینگرفود (در اینستاگرام و تلگرام) بسیار استفاده می‌شود. این شبکه‌های محبوب مخاطبین زیادی دارند به همین دلیل مکان مناسبی برای معرفی و تبلیغات پربازده هستند. از طرفی اینستاگرام یک شبکه عکس محور است و شما تنها با ارائه عکس یا ویدیو‌ می‌توانید محصولات خود را معرفی کنید. به همین دلیل کیفیت عکسی که استفاده می‌کنید بسیار مهم است. ارائه عکس‌های جذاب به مخاطبین باعث اعتمادسازی و جذب مشتری می‌شود.

روند اجرا و تحویل پروژه عکاسی تبلیغاتی از کیک و شیرینی

تیم ما در استودیو انعکاس برای عکاسی کیک و شیرینی ابتدا نیاز و الویت‌های کسب و کار شما را در نظر می‌گیرد. مراحل انجام پروژه عکاسی کیک و شیرینی در استودیو انعکاس به ترتیب زیر است:


  • ثبت سفارش عکاسی کیک و شیرینی
  • شنیدن سلیقه، انتظارات و نظرات شما
  • اجرای پروژه عکاسی حرفه‌ای از شیرینی و کیک
  • ارسال خروجی اولیه عکس‌ محصولات
  • تحویل پروژه بعد از انجام ادیت‌ها
مقایسه کنید

قبل و بعد عکاسی از کیک و شیرینی

انجام شده توسط استودیو تبلیغاتی انعکاس

نمونه کارها

نمونه کارهای عکاسی از کیک و شیرینی

برای مشاهده نمونه کارها بر روی آن ها کلیک کنید.

  • همه نمونه کارها
    همه نمونه کارها

    چه مشاغلی نیاز به عکاسی تبلیغاتی شیرینی و کیک دارند؟

    کارخانه تولید کننده شیرینی و کیک آماده: کارخانه‌ها و واحدهای بزرگ صنعتی بیشتر از بقیه مشاغل نیاز به تبلیغات حرفه‌ای دارند. وجود رقیب و نوسانات بازار باعث افزایش حساسیت در زمان‌بندی تولید و فروش محصول می‌شود. از طرفی رفتار برند‌های مطرح زیر ذره‌بین همه‌ افراد جامعه قرار دارد بنابراین یک برند معروف برای حفظ جایگاه خود باید حرفه‌ای رفتار کند. ارائه تبلیغات مناسب و عکس‌های حرفه‌ای از جمله کار‌هایی است که باعث افزایش اعتبار هویت تجاری  شما می‌شود.

    شیرینی‌ فروشی‌ها: همه شیرینی فروشی‌ها برای کیک‌ و شیرینی‌های سفارشی، کاتالوگ دارند و از این کاتالوگ‌ها برای ارائه به مشتری و دریافت سفارش از آن‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از عکس‌های بی‌کیفیت و تار به عنوان نمونه کار، این پیام را به مشتری می‌دهد که شما قادر به برآورده کردن نیاز او نیستید. در نتیجه از خرید محصولات شما منصرف می‌شود. ارائه عکس‌های حرفه‌ای همیشه باعث جلب اعتماد افراد و افزایش فروش شما می‌شود.

    آموزشگاه کیک و شیرینی: شما به عنوان یک آموزشگاه‌ آشپزی و شیرینی‌پزی برای جلب نظر افراد و ترغیب آن‌ها به آموزش دیدن نیاز به ارائه نمونه‌کارهای باکیفیت دارید در غیر این صورت نمی‌توانید هنرجویی جذب کنید. 

    مشتریان

    برخی از مشتریان دوست داشتنی ما

    هزینه

    مناسب ترین پکیج را انتخاب کنید

    خدمات مکمل

    شاید به این خدمات هم نیاز داشته باشید

    سوالات متداول

    شاید سوال شما هم باشد

    سفارش عکاسی از کیک و شیرینی

    همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

    ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

    دوره های آموزشی

    به دنبال یادگیری عکاسی از کیک و شیرینی هستید؟

    نظر مشتریان

    مشتریان ما چه می گویند؟

    افتخار می کنیم که در طی چند سال فعالیت توانسته ایم رضایت همه مشتریان خود را جلب کنیم.

    مقالات

    درباره عکاسی از کیک و شیرینی بیشتر بدانیم

    از کجا شروع کنم؟

    ما گوش دادن رو خوب تمرین کردیم

    برای این که بتونیم کار شما رو خوب انجام بدیم، باید بتونیم نکات مد نظر شما رو خوب گوش کنیم.
    برای همین، اولین قدم صحبت کردن ما با همدیگه است.

    ۰۲۱-۲۲۸۴۴۸۴۶